katt med oändligt många liv.

Precis innan jag ska sova ringer någon med okänt nr, min första tanke var att det var något äckligt ragg. Men det var fina Aleks, och hon kom med en så jävla bra idé att jag bara skrek!!

Jag ska få bli skolinformatör!! Aleks har alla detaljer och helt ärlgit så minns jag inte allt för att jag blev så exalterad. Men detta kommer iaf inom kort att ordnas!

Kan ni ens fatta min glädje?! Jag skrek, mamma skrek och Aleks skrattade. Det är helt jävla otroligt och jag är så jävla tacksam över hur fina vänner jag har. Ibland känner jag mig som en katt med oändligt många liv, det spelar ingen roll hur eller varför jag lyckas phuckat upp något, det löser sig alltid.

Aleks, du är så jävla bäst! <3


- och här är Aleks, i form av ett ollon! Skrämmande lik om jag får säga <3

3 kommentarer
Sophia

Heja heja!!!



Men en sak undrar jag över.. Jag önskade mig en miniräknare av dig, en Jimmy Nutton-miniräknare, om jag inte minns fel..? Och nog för att jag fick mycket fina julklappar, som jag uppskattade mkt, men vart är min miniräknare..??

Linda

Caroooooo jag får inte tag på dig! orolig har du stängt av mobilen bara ???

car0 - passion for passion

Ja men asså kära syster, den där vann ju jag i någon skrivtävling expressen hade för minst 10 år sen... Och jag tror det var någon limited edition... Och vi vet ju alla hur mycket vi tycker om sånt :D



- men jag kan prova att maila någon på redaktionen och se efter om de har någon kvar?!



Ernst: haha jävla bugg!! nu är jag back on track igen!! :D<3