kraftlös räka.

Jag är sjuk. Så jävla sjuk. Dubbelsidig lunginflammation, öroninflammation, stafylockocker, streptokocker, urinvägsinflammation, blindtarmsinflammation och hepatit C - jag har överlevt allt. Men denna förkylning dödar mig.

Inatt fick jag verkligen anstränga mig för attt lyckas lyfta bort två täcken och en filt som täckte min kropp i hopp om att få bort kylan. Jag känner mig lika stark som en liten bebisräka.
- så idag ska jag ligga nerbäddad och dö, exakt hela dagen. Det här är fan historiskt.

Är det någon mer än jag som aldrig tappar aptiten? Det spelar ingen roll om jag är magsjuk, 41 graders feber, blindtarmsinflammation eller vad som helst. Jag är alltid hungrig. Jag åt för mindre än en timme sen, och är redan hungrig igen. Bara det att det krockar dels med att min hals är ett öppet sår och att jag har noll energi. Lovely.
0 kommentarer