men vänta, känner inte vi varandra?

Vill ni ha det allra enklaste sättet att ragga på, och som är väldigt svårt att misslyckas med. Hitta en hunk, få ögonkontakt, närma dig och säg bara meningen "Men vänta, känner inte vi varandra?"


Svårare än så är det inte. Men det bygger på att ni båda gör det med glimten i ögat. Det ska inte vara en riktig fråga som spårar ut i världens utläggning om hur ni kan ha träffats någon gång på en fotbollscup för 15 år sen när han trängde sig före dig i kön till fiskdammen. Visst det kan ha hänt och då får han bjuda på en öl...
- men detta raggningssätt är bara världens enklaste sätt att få reda på info, ha en trevlig konversation med en snygging och förhoppningsvis lyckas.


Jag träffade en man i fredags, han spände ögonen i mig och detta hände:
Å - Ursäkta, men känner inte vi varandra?
C - Mycket möjligt, det gör vi nog.
Å - Har du pluggat i Linköping?
C - Knappast, men nu när du säger det så tror jag nog att jag också känner igen dig...
Å - Visst gör du? Så hur kommer det sig att vi känner varandra då?
bla bla bla bla
C - Eller så kanske vi har legat en gång i tiden?
Å - Det är nog mycket möjligt att vi har gjort det.
bla bla bla bla (sen kom vi fram till att jag var lik en tjej han hade legat med för två år sen haha)
Å - Så då var det alltså inte du...
C - Nej. Tro mig, hade vi legat hade du garanterat kommit ihåg det!
Å - Det tror jag säkert!

Och där hade jag utan problem kunnat hala in fisken. Men jag tror jag gick och drack ännu mer lite vin och sen träffade jag en annan hunk. Men jag lovar, detta funkar!

ps.
Kan inte någon därute prova och sen höra av sig till mig om hur det gick? Vi kan göra det flera styckna nu till helgen?! Jag är på!

0 kommentarer