mens.

Är det denna vecka på månaden som jag ska jubla över att jag är kvinna? Prisa gudarna, känna mig lite extra tacksam över att just jag kan föda barn och inte är en kukbärare. Sådär himla överlycklig kan jag ju direkt inte säga att jag är...

Jag är mer död, känner mig lika energisk som en filead hälleflundra, löjligt sugen på choklad och vill ligga. Men det är ju inte direkt någon kö till att joina sthlms blodbad. Och jag kan samtidigt inte låta bli att undra hur många olika hormoner och känsloalternativ som pumpar omkring i kroppen just nu. Jag är som en levande känslobomb, tryck på fel knapp och jag exploderat åt något håll!



ps. och visst går det att ligga när en har mens, kan komma med flera tips senare om någon är intresserad? Men njaa, jag kan nog säga av flera anledningar att det inte direkt lockar. Dessutom tror jag inte att jag får det.
3 kommentarer
L

"energisk som en filead hälleflundra" haha åhhhhhh vad jag älskar dina uttryck!

Fanny

När ska du till Thailand igen? Och vem åker du med? :)

Sophia

DU! Sök på Tampoons for free och reg. dig! Då får man hem ett packet i månaden gratis mot att man svarar på frågor!



Och du! Jag har skickat in så att du ska få gratis rakhyvlar, och sen när de kommer så kan man bara säga upp det. Kostade bara porta 29 kr.. =)