raggning på lördag?!

Vi planerar utgång, dans och vit kväll för min del. Mest av allt vill jag bara dansa mig svettig till 90hits, schlager och skrika mig hes. Och det kommer förmodligen också bli en del raggning...

Naddi - Men asså det står ju för fan Phuck you i min panna!
Caro - Ja men då står det väl Phuck Me, i min panna! Och vi vet ju alla hur det brukar gå...
Natti - Jaha, men jadå? (och mjauar)

Så vi kan ju säga att taktiken är upplagd inför kvällen! Allt som behövs är en penna, att Natti vågar och att jag inte låtsas känna henne när hon börjar mjaua på dansgolvet. Kan inte bli annat än lyckat.


ps. det lät så jävla mycket roligare i verkligheten, för Natti kan verkligen härma en katt, och ni vet ju alla vad jag tycker om djur. Så det är ganska ofta sötisarna börjar härma djur medan jag suckar.
0 kommentarer