så jävla fint.

Kaffestunden igår med Mr X gick jättebra, förutom att ingen utav oss drack kaffe haha. Men vi pratade. Vi pratade och skrattade bort 4h på något som kändes som en kvart. Helt galet vad tiden bara försvann och jag var tvungen att springa hem för att orka jobba.

Vi pratade jobb, plugg, kärlek, gamla minnen och framförallt våra två gemensamma passioner: mat och sex!
Och om jag saknat den där karln? som fan! Vi hann med så otroligt mycket på den där månaden vi hängde förra året att det känns som vi känt varandra flera år. Jag tror fan det här kan bli en fin vänskap <3


ps. om jag behövde dra fram skämskudden medan han läste? Liiite kanske. Han läste på och jag glutta i hans ekonomiböcker på engelska(så jag mest letade efter bilder). När han läst klart satt vi båda helt tysta tills han sa: "Ja, jag vet inte riktigt vad man ska säga, det här har jag aldrig varit med om." Haha så jävla fin han är.
0 kommentarer