tvåtusenelva.

"Jaha Caro, händer det något skoj det här året då?" "Va, menar du under hela året nu?" "Ja."

Ja ni, året har knappt hunnit börjat och jag har redan fullproppat min fantasikalender med saker jag vill hinna med att bocka av på listan. Och om jag får välja helt och hållet hur mitt år ska bli, så kommer det bland annat innehålla lite av detta:

Resa utomlands minst 3 gr, bli skolinformatör, åka till Bangladesh med RFSU och Mama, bli löjligt förälskad, läsa hela klassiker-serien på 30 böcker, få fast tjänst på Pocket Shop, att ingen nära dör, att jag blir samordnare för Colour of Love, hinner med några festivaler i sommar, en weekend i London och/eller Paris, tatuera mig, att jag blir moster, bli fast krönikör för någon tidning/hemsida, få egen spalt utöver denna blogg, se många soluppgångar och solnedgångar, anordna mer spelkvällar, skaffa mig lite mer killkompisar (som vill hänga och inte ligga/tro att jag är kär i dom!), få lite fler utmaningar när det kommer till skrivandet och sexologins fantastiska värld!, ta körkort, använda och lära mig flytande spanska, bli helt frisk från Hepatit C, skriva så mycket jag kan på mina tre bokidéer (helst skriva klart någon/alla!)

Ibland finns det inget bättre än bara låta tankarna forsa och bygga upp hela slott av fantasier, mål och planer!
0 kommentarer