vän med ett ex.

Märker ni vad som händer, det är något jävla mirakulöst på gång. Jag är vän med ett ex. Jag har gått och tänkt på de där 4 timmarna hela dagen och skrattat åt allt vi pratade om och blivit glad över hur jävla fin han är, och allra mest glad över att vi faktiskt kan umgås.
- vi har rett ut allt, det finns inget gammalt tjafs kvar, inga dolda känslor och inget jobbigt kvar. Det bara är bra.


Jag tänker inte dölja att jag tjatat mig till detta, för då kärleken inte funkade för oss ville jag liksom inte ge upp honom som människa, och det var väl ungefär nu vi äntligen var redo för att bli vänner? Helt fantastiskt är det iaf. Och glad är jag.


ps. på fredag ska vi ses igen, spela ordfejden, han ska få se mysteriet på greveholm och vi ska laga egen glass - marsmallows och oreo-glass!!
0 kommentarer