alldeles alldeles underbart,

Vad ska jag göra av all pepp? Jag tror jag har packat ner allt, men känns samtidigt som jag glömt minst halva packningen. Det enda som ska packas ner är klänningen (som hänger hos mamma, hon vill vänta så länge som möjligt med att stryka den... "Åh, det är så synd att jag inte ska med! Vem ska nu stryka klänningen precis innan du tar på dig den?" <3) och skorna, som ska hittas och köpas imorrn!


Men jag är ändå lite oroad över detta:
- måste hitta passande och lämpliga undies till klänningen. Har packat ner fem olika mixar...
- maten, som att det skulle finnas något jag inte äter? Gode gud, gör så att de inte serverar kycklinglevermousse. För det smakar kattmat.
- lämpliga samtal? Vädret? Vad har ni gjort i sommar? Läser du något kul just nu? Vet du vart baren finns?
- skor? Går det att åka i converse, till liksom själva hotellet där vi ska fixa oss innan? Det borde väl gå?


Men jag är helt övertygad om att det kommer bli en fantastisk helg och ett minne för livet. Jisses, jag är så jävla jävla taggad! Isabella, vi kommer få världens bästa helg! <3


ps. men jag har lovat mig själv att inte gå in i någon diskussion. Det finns försvinnande få människor som inte klarar av att diskutera utan slår upp skärmar och sköldar så fort en trampar på en öm tå. Eller som tror att en blir arg så fort en inte är på samma sida. Jag gillar att diskutera som klarar av att kötta, utan att bli arg och som gillar motstånd.
0 kommentarer