denna dagen, ett liv.

  • promenerar till jobbet och ser mig själv i ett skyltfönster, inser att min aprikosfärgade spetsbh med svart kant syns sådär obehagligt bra genom min blommiga blus. Känner mig som ett misslyckat white trash.
  • inser tre sek senare att min svarta kjol hasat upp så att jag visat halva skinkan hela vägen till tuben. Tur att jag hade snygga undies och att min rumpa är så saftig.
  • kokar en hel kanna kaffe på jobbet, klunkar och tror först att jag dreglar, inser snabbt att min wt-blus nu är förstörd. Byter om till en annan tröja i butik och orkar inte bry mig över hur många turister som fick flukta på min nakna överkropp.
  • fyndar böcker och får ett fint mess av fina Fredrik. Hinner med en timmes lunch med denna hunk. Snaskigt skvaller, sexsnack, skratt och thai. Fantastiskt.
  • tänker att det vore ganska skönt att införa någon form av lappsystem på jobbet, iaf kanske en kvart så jag slipper alla dumma dialekter?
  • skickar iväg den där typen av sms. Och för en gångs skull har jag inte kickat iväg bollen för långt, utan lite mer lugnt i en bra riktning...
  • läser Kerstin Thorvall och känner igen mig <3
  • och nu ska jag packa inför helgens äventyr! En weekend i Malmö/Århus med bröllop, finaste Isabella, smokingtema, 7-rätters och fri bar. Kan ni förstå hur taggad jag är?


- dessutom har jag en tröja på mig med ett lesbiskt par som hånglar.
Kan vara ett av de snyggaste plagg jag äger.

0 kommentarer