fight the power!

Åh, så jävla jävla lyckat det blev! Ellen mötte mig efter jobbet och vi halsade rödvin gåendes genom filmhistorian. Kom fram och mötte lite finingar, och sen började firningen! Miljoner människor, kall öl, hångel, bra musik och dans i sofforna fram till stängning! Kunde inte ha blivit en bättre kväll, skrattade konstant och livet var sådär extra fint!


Tack alla fina för en fantastisk kväll! Nu ska jag kila till jobbet och intala mig själv att jag mår 111 idag.




ps. roligaste ögonblicket - när en tjej får en tavla från vernissagen i huvudet! I huvudet!! Jag trodde jag skulle dö av skratt! För samtidigt stod min gamla klasskompis och stenraggade på henne, och så sker detta! Jisses! Så jävla kul!

ps 2. det parti som lägger fram lagförslaget att en ska vara ledig på sin födelsedag får min röst i nästa val! (och vi vet ju alla att ett blått parti inte skulle kunna lägga fram ett sådant humant förslag, så ni kan vara lugna!)
1 kommentar
william

roligt att det blev lyckat:D