Harry Potter ikväll!

Om jag är taggad? Jag har inte pratat om annat på jobbet, och det är så lustigt, för jag hänger med väldigt belästa kollegor men knappt någon har läst fler än två av böckerna? Skandal!

Nu ska jag packa det sista och sen ska jag kila över till Ernst och Peter, vi måste hitta det ultimata godiset inför natten och hinna ses femman, sexan och första delen av sjuan - senare ikväll möter vi upp resten av gänget och filmen börjar 23.59! Biljetterna hämtade vi ut för flera veckor sen. Jag är överdrivet taggad och kan knappt sitta stilla!

"Men asså Caro, varför? Du har ju redan läst alla böcker och vi vet att Harry Potter överlever... Så varför så nervös och taggad?" - sa min chef igår, det där med överlevnaden sas med lite bitterhet då det var jag som råkat avslöja det...
2 kommentarer
lina

svar: det ligger i söderköping, precis nere vid kanalen, supergott! :) puss och kram

Anonym

Om man slutar ta p-piller, upphör då "mellanblödningarna"? Och isåfall, hur lång tid brukar det ta tills blödningarna upphör?