hatar projektorer som inte pallar trycket,

Harry Potter, som vi har taggat! I kanske ett decennium? Eller iaf sen 2004 när första filmen kom ut, och sen 1997 när första boken släpptes. Igår tillbringade vi hela dagen med att pressa de sista filmerna och gama så mycket kalorier vi kom över. Fantastisk dag.
- vi tom möttes upp en timme innan insläppet, för att typ peppa?

En halvtimme in i filmen dör det. Strömavbrott och allt dör. Jag trodde jag skulle avlida i stolen. Panik och skrik. Sen startas filmen om, och samma sak händer efter fem min. Och sen samma sak ytterligare tre gånger. Till sist var jag så utmattad att jag inte ens kunde gråta till slutscenerna.

Filmen var visserligen väldigt bra, men stämningen dog totalt efter att dom phuckade upp det gång på gång. Så när vi fått vår ersättning ska vi se den igen, och förhoppningsvis se hela på en och samma gång? Och att det inte tar 3,5h...
0 kommentarer