jag kommer väl få ligga nästa gång år 2020?

Ni vet det där avsnittet när Carrie får reda på att hennes krönikor ska bli till en bok, när hon och Charlotte sitter på en uteservering och leker den där leken "Hur många utav hundra skulle du ligga med?". Haha den leken körde jag och Fredrik idag, och det blev knappast diskret...


- ja eller nej?


- fredrik som spanar...


+ Påminn mig om att om jag vill hitta ligg så ska jag aldrig gå tillbaka hit igen!
+Men din slampa! Hur många är du uppe i nu?
+ Vart hittar du alla? Det finns ju inga hunkar?
+ De flesta går ju att köra med lampan släckt...
+ Men sitter du och spanar in i fönstrena nu? Det gills ju inte!!
+ Nu missade du nån på cykel, oj vad han svischa förbi fort och nu är han borta, tyvärr!

Det slutade med att jag var uppe i nästan 30 och Fredrik ynka 12... Antingen är det han som är kräsen eller så är jag en imaginary slut! Haha!


ps. om du jobbar i en butik eller träffar väldigt mycket människor är detta det perfekta tidsfördrivet. Jag gjorde alltid detta när jag hade hand om utförsäljningen på Daglivs för S blommor. Fick tiden att gå marginellt fortare.
0 kommentarer