kompis som dejtar ens raggs kompis...

Finns det egentligen några bra fördelar med det? Jag kan se det roliga i början av dejtandet, att det går att pardejta och så, och kanske även lite längre in i förhållandet att alla fyra kan hänga och liksom bli bra kompis med alla. Men utöver det?

Vad händer om det ena paret gör slut? Då bryts ju den där fyrklövern i tre delar rent automatiskt.


Det enda bra eller mer roliga erfarenheten jag har är den så kallade bastuincidenten:

Jag var på kurs med RFSL ute på Sånga Säby, vi hade precis kollat och diskuterat porr, och nu väntade bastubad! Detta formulerade jag ner lite snitsigt till Mr. X... Dagen efter ringer Ernst och skriker "Varför i helvete vill Matte bada bastu med dig Caro?!!"


Då hade liksom Mr X läst mina porriga sms högt för Matte, som i sin tur ville bada bastu med Ernst och trodde någonstans att jag ägde en bastu? För att då smsa sin önskan till Ernst på fyllan. Och så var cirkeln sluten.
0 kommentarer