solsken,

Åter hemma i stan och njuter av de sista minuterna av min minisemester. Har hängt med honom, skrattat, läst manus, plöjt böcker, lyssnat på fåglar och sovit. Och ätit en massa kött. Samt fått lära mig allt från varför vi inte äter överkörda djur till halva systemets ölsortiment.

Nu måste jag hinna plöja mailen, skicka ut infobrev till mina föredetta-wannabe-informatörer till Arvika och det gör så ont. Jävla jävla Arvika att ni konkade två veckor innan! Vart ska jag göra av all min pepp?


Insåg att det även vankas helg? Jag ska inleda den tillsammans med HT, och vi ska ha Harry Potter-maraton, äta tacos och mysa på söder. Förutom det vill jag träffa Anna som varit borta i tre år, Naddi som börjat jobba och Isabella som varit i Kina i tre veckor. Och hinna säga hej då till finaste Ellen.
- samt göra om i mitt rum och hitta en dejt till nästa vecka.
0 kommentarer