svett,

Någon som vet exakt hur mycket svett en människa kan ge ifrån sig under ett dygn? Eller någon som har en kvalificerad gissning? För jag tänker inte googla det. Där går min gräns. Men hur mycket kan det vara? Några ml iaf?
- för det spelar ingen roll om jag glider in på Centan som en nyutslagen nyponros, exakt 7sek efter entren luktar jag som en gammal pundare som inte sett en dusch på veckor. Helt ofrånkomligt.


Visst kan det vara kul att svettas ibland. Typ efter ett hårt träningspass och en går från salen till duschen och alla ser hur mycket en kämpat, det känns bra. Eller typ efter sex som varat några timmar. Men då är det ju med andra. Nu i butiken är det ju bara jag, som påverkas av alla kunder som andas för mycket och för hårt.

Har ni förresten också varit med om det under sex, att personen som är över dig liksom droppar ner svett från sin panna ner i ditt ansikte? Så vidrigt! Haha jag dejtade en ett tag som lyckades med det för många gånger på rad, till sist såg jag till att vi aldrig mer gjorde någon liknande ställning, och sen slutade vi ses...
1 kommentar
Aleks

vet iaf att man svettas ca 1 dl per fot om dagen så där går 2 dl ;-P