the wedding,

Jag och fina Isabella tog några öl igår på Bauer och pratade tills baren stängde. Fantastisk sommarkväll, med mycket skratt och mycket skratt om bröllopet. Jag får pirr i magen bara jag tänker på det!

Om två veckor åker vi ner till Malmö, sover en halv natt hos Angelica innan vi tar en chatrad buss till Århus i Danmark! Där väntar ett bröllop, 7 rätters-middag och fest hela natten - på ett slott!!
- därefter är det övernattning på hotell för alla gäster och frukostbuffé innan vi åker tillbaka till Stockholm på söndagen.



Och om jag är taggad? Det kommer bli fantastiskt, spektakulärt och förmodligen alldeles alldeles underbart! Och det är klädsel smoking, så fattar ni hur mycket kött det kommer finnas där?
- nu gäller det bara att jag hittar rätt klänning, skor, väska och typ uppförande... Men jag har ju som sagt två veckor på mig!
5 kommentarer
HANNA

låter superbra! :)

ida

Kul med danmark! Är fint där på/i skagen!! (hur säger man?)

Em.

Hejhej



Allt bra?



kram

sara

vad roligt!

Sophia

Om det är smoking så måste ni ha långklänning! :)