torsdag natt,

Och ett glas oboy senare och jag kilar igenom lägenheten. All röra gör mig galen och med den kommande festen har jag en deadline! Mycket ska skänkas och en liten del ska vara kvar. Det kommer sluta med att jag sitter här med en miljon böcker och en väldigt stor goodiedrawer...

Annars så har jag två stora ämnen som snurrar i mitt huvud och som jag ständigt spinner vidare på, kommer på mer saker om, blir upprörd över, exalterad över och som bara tickar på likt en stor klocka.

- relationer?
- vad vill jag göra?

Ganska så saftiga ämnen va? Inte direkt sånt som fastställs över en kopp te eller tre. Men jäklar vad det kommer bli bra när jag väl lyckats bestämma mig för vad jag vill göra först. Det kommer bli fantastiskt.

ps. något som däremot inte är helt hundra är mitt knä, som knakar, värker och gör jävligt ont? Det har jag inte direkt tid med, jag har en dejt på lördag och jag vet redan nu att ett ont knä inte passar in då.
0 kommentarer