7 partners?

Vi plockade sju blommor igår. Visserligen hittade vi inga järsgårdar i Uppsala, så vi kom fram till att andra människors rabatter måste gå lika bra. Och allt skedde under många väldigt långa minuters tystnad...

- och nej, jag tänkte inte att planen var att drömma om någon drömprins. Och ingen drömprinsessa heller för den delen. Utan istället var mitt upplägg 7 olika partners! Helst att jag hade kunnat ha flera samtidigt men jag har inte utvecklat min polyamorösa sida ännu... Så då tänkte jag att med sju olika partners kan jag ju ha hur mycket kul som helst!


- ignorera pelargonen...

- seriösa blommplockare!

- mitt i natten kan en tydligen vara såhär glad över en liten bukett blommor...

- och sen la vi buketterna i fryspåsar. Vi ville ju inte att det skulle komma insekter på Ernst lakan.

- och jag tror att det var fryspåsen som pajade magin, för jag drömde inget av intresse. Inga heta sexdrömmar, inget liggande, några hunkar eller ens en liten drömflört. Jag drömde istället att jag blev mobbad, hur kul är det på en skala? Fast sen blev jag "räddad" av en av mina lärare och Jennie säger att jag nog hittat min drömprins där... Kul.
0 kommentarer