anna flyttar in!

Idag går Annas sista flyttlass och sen är hon helt inflyttad. Förutom att vi ska införskaffa oss nya saker som taklampor, mattor, badrumssaker och att ett köksbord. Äntligen enligt mamma och Anna, men jag måste säga att jag klarat mig bra sen L tog sitt för ungefär 2 år sen?


C - Ta hand om dig nu och så är jag hemma igen på tisdag kväll/natt!
A - Jadå, puss puss!
C - Och vill ni ha kondomer så finns det mängder i mitt rum, bara att ta för er!
A - Men gud! Har du typ spridit ut det i hela lägenheten som jag måste gå och plocka upp nu?
C - Haha nej då, det ligger i en stor godisskål i vitrinskåpet!
A - Åh, suck, då har säkert mina päron sett dom...


ps. pass på, för snart kommer inbjudningar till en stor inflyttningsfest! Vi ska bara bestämma oss för vilket tema vi ska ha!
0 kommentarer