arvika är inställt.

Kan ni tänka er en sämre nyhet? Fick först ett sms, hade fått flera mess på FB, checkade deras hemsida och slutligen Robin som också påpekade detta - ARVIKAFESTIVALEN är inställd!
    Hur jävla sämst är det inte? Och hur kan de inte veta det? Eller snarare, hur dålig koll kan de ha att de annonserar detta två veckor innan festivalen ska gå av stapeln?

Så följande känslobana har jag haft ikväll:
- ledsen, jag satt i min lilla skrubb till butik och grät. För er som sett den vet ni att en tändsticksask är större. Men vem kan bry sig när en sommardröm gått i spillror?
- arg, satte på Florence and the Machine och buntade böcker. Jäklar vad jag kokade!
- chockad, pratade med Robin om att jag liksom är utan festival?!
- bitter, som fan att jag är bitter. Min fina festival, allt arbete vi lagt ner och att jag peppat inför detta sen februari, allt har liksom bara försvunnit på en kvart.

- njaa, just nu är jag mest njaa. Jag kanske kan tänka mig att åka till Putte i Parken istället? Inte för att det på något sätt väger upp denna förlust, men ett litet plåster på såret skulle det iaf vara. Ett litet jävla kalle anka-plåster över ett köttsår.
0 kommentarer