botad från både bebis och giftermål på en timme,

Idag kräktes en unge i butiken precis framför disken. Verkligen kaskadkräktes och det såg exakt ut som en fontän. Jag försökte att inte skrika rakt ut av äckel medan mamman hojtade glatt "Nej det är ingen fara!! Hon är inte magsjuk!", som att jag skulle bry mig om det?!

- och jag kände mig genast totalbotad från någon form av bebissug och min wannabe-graviditet flyttade jag raskt fram minst 7 år. Fast sen kom en annan mamma in, och hon var så gravid att hon vilade sin plånbok på magen, och då dog jag lite av kärlek!



Fast sen under syrrans mans examensfest hann jag med att hänga med la familia och alla gamla par. Och på vägen hem hör jag mig själv sucka nöjt "Pjuuh, så var man botad från att vilja skaffa både giftermål och barn på ett bra tag framöver!", Det blev lite stelt i bilen...

0 kommentarer