det är sommar!

Det har verkligen blivit sommar nu! Vi blev lite rädda i bilen på väg hem nu att vi kanske lämnade sommarvärmen nere i Skåne, men Stockholm är minst lika varmt och bättre.

Åh, äntligen börjar min säsong på året. Sena sommarnätter, fina vänner, solnedgångar som på bara någon timme övergår till soluppgångar, skratt, hålla hand, vin i plastglas, grillningar och picknickar, varmt regn som skapar den där speciella lukten, nyklippt gräs och utslagna blommor, korta kjolar och bruna ben, dans som aldrig tar slut, glass som smälter ner över händerna och så många chanser till allt. <3

ps. ikväll inviger jag och Ellen sommaren med en flaska vin nere vid hamnen mellan Slussen och Gamla Stan (som jag inte kan namnet på...) och sen vidare till f12. Jag inviger min nya bustier och livet är fantastiskt. Att min klocka kommer ringa 04.15 imorrn är en helt annan historia.
0 kommentarer