en ungkarls bästa vän,

Äntligen hemma! Efter en överdrivet lång bilresa med finingar, ett sorligt hej då, bilköer och roliga diskussioner är jag hemma i Stockholm igen. Och jag satt hela vägen hem på tuben och undrade om det är jag som kan lukta såhär mycket svett? Eller om det liksom är någon annans svett på min kropp? Så kan det gå om en sover nära.

Hela resan har varit helt fantastisk och fylld med så jävla mycket skratt, kärlek, kramar, säkrare sex-snack, kondomer, diskussioner, ännu mer skratt och jag är så fylld med kärlek och fina minnen. Fan vad jag är lycklig <3

- men nu måste jag skölja av vems svett det nu är, koka nudlar till middag och äta choklad i duschen. Har ni ännu inte provat att göra det, så gör det! En helt fantastisk kombo med hett vatten och god choklad!
0 kommentarer