frukostmingel hos Pirat

C - Titta, den här ska jag ha imorrn!
M - Åh vad fin! Men får jag bara...
C - Stryka den?
M - Ja. Du vet hur jag är.
C - Ja, för nu tänker du att åh, min fina dotter ska träffa Pirat och AnnMarie Skarp,
M - Och så kommer hon och ser ut som en utspottad spottloska! Nej det går inte! Nu tar jag fram strykbrädan!
lite senare,
M - Och så vill jag att du kommer ihåg detta att nästa gång du blir arg på mig!
C - Att du strök min blus för att jag inte skulle vara skrynklig framför AnnMarie?!
M - Juste!


Så nu kilar jag iväg och möter upp Isabella och sen ska vi lyckas hitta till deras kontor. Det är någonstans på Östermalm, inte direkt mina hoods. Men det kommer nog gå bra. Frukost, mingel och böcker - väldigt fin kombo.

ps. sen ska jag iväg och träffa Adam! Så jävla taggad!
0 kommentarer