glass och massage




C - Vad tänker du på?
A - Jag tänker på dig. På din jacka som du fått av din pojkvän Rob eller Robin. Och att du sitter hemma hos mig i mitt kök.
C - Helt ärligt, tycker du inte du att det är lite konstigt att jag är här? I ditt kök? Och äter din flickväns glass?
A - Jag har ingen flickvän och det är inte min glass. Men ät du! Jag tycker du är härlig, jag gillar dig.
C - Du gillar mig? Hahaha!


Och sen åt jag glass, han tittade på, sen åt jag en apelsin med chokladsås och sen kom vi fram till att han var massör, så jag fick en helkroppsmassage med olja. Och sen roade vi oss tills solen hann gå både ner och upp, och sen gick jag. Innan jag vinkade hej då sa hans kompis "Finns det fler som du Caro?", och jag svarade att det gör det nog inte.
1 kommentar
anna

kan du skriva en bok eller för helvete?