kan vi ha legat kanske?!

Ni vet när en stöter på någon, som en inte riktigt kan placera... Kanske har ni hängt? Kanske är det en kompis kompis? Kanske har ni legat? (kom igen nu, det har hänt er också!)

Och jag haft en sådan situation ett tag på jobbet med en av sopkillarna. Jag har liksom inte kunnat placera om han flörtar, om jag flörtar, om vi kanske en gång i tiden legat eller varför jag känner igen honom?!
- tills förra veckan då han bar en röd keps, då trillade en halv pollett ner...


Och igår trillade hela polletten ner när jag såg honom på stan med hans tjej! Haha vi har garanterat inte legat. Vi bara råkade befinna oss på samma strand i Thailand nu i Mars. Hur liten är inte världen?!


Men visst är det både lite kul och skrämmande när en inte kan placera någon helt, men en vet någonstans att ni har setts eller hängt eller kanske legat. Jag tycker iaf sånt är kul!

ps. ja syster, det var han från det där mähä-paret som hängde med ett par som var dubbelt så gamla...
1 kommentar
Annellisaa

haha världen är liten ja:)