leopard 10 år!

Åh, jag har världens matkoma och hela magen är fullproppad med lax som smälte i munnen och surdegsbröd som var bakat av gud, eller iaf några av hans nissar. Solen sken, människor minglade och pratade böcker. Det var lite tal, massa god mat och vi satt ute tills solen gick ner.
- bäst av allt förutom surdegsbrödet var att träffa Gösta Ekman igen! "Åh, där är ni ju! Systrarna!!" och så gav han oss varsin kram och puss på kinden! Så jävla fin farbror <3


fina aspudden!

fina syster som spontanshoppat en assnygg klänning medan hon väntade på mig!

han är exakt lika mysig som han ser ut att vara <3
C - Hörru Gösta! Vad tycker du att brödet ser ut som?
G - Ja, bröd kanske?
C - Nej men tänk efter nu! Titta på kanten där! Vad ser du?
G - Nej jag vet inte? Jag har inte hunnit reflektera över det ännu.
C - Men ser du inte att det är en minigris?! Du ser ju tom knorren där!!

Ja, så vi kan ju konstatera att det där med att florera med en av Sveriges främsta skådespelare, det kan jag!

0 kommentarer