lockar jag till mig freaks?

En vanlig dag på jobbet och in kommer en man som ser ut som en kuf. Jag vet att det inte är snällt att kalla någon för kuf, men han var personifierat en riktig kuf.

Kuf - Do you speak english?
C - Yes.
K - Could I take som pictures of you?
C - Eeh, why would you do that?
K - You see I´m från Netherlands and I´m a photographer. Here is my card, take it. And I´m here in Sweden on holidays. And I´ve been taken a lot of photos of Swedish girls. Do you wanna se?
C - Sure?! (och jag tänkte att visar han avklädda brudar som bresar med benen, då dör jag!)

Bilderna var jättevackra och det slutade med att vi hade en liten fotosession inne i butiken. Sen fick jag ett nummer som var mitt, 1508, och det skulle jag maila till honom så skulle han veta vem jag är och så skulle han skicka bilderna till mig.

Som sagt, en helt vanlig dag på jobbet.
0 kommentarer