om det var tomt?

Och om jag tyckte det ekade lite igår kväll, kan ni då föreställa er hur tomt det var när jag skulle sova? Jag vet inte vad det är med min kropp, den vänjer sig ultransnabbt vid sovsällskap, så när det tar slut så skriker kroppen efter närhet.
Jag har liksom tillbringat en halv vecka sovandes två pers i en 90säng, och det har varit sådär trångt att det spelar ingen roll hur jag sovit för jag har alltid haft en varm och lång rygg att skeda, en hand att hålla i, någons täcke att sno, någon som skedar mig eller en fin famn att krypa in i <3 helt obeskrivligt mysigt.


Inatt var det jag, i en säng som är 180. Och jag som är skrämmande nära kortväxtgränsen kan ju ligga på vilket håll som helst utan några problem. Så det var tomt inatt, väldigt tomt.
 - Och av någon anledning slutade det med att jag somnade till Mysteriet på Greveholm?! Jag fattar inte hur lite ljud skulle kunna fylla ut en tom säng? Eller varför jag valde något på skånska?
1 kommentar
Sophia

Om DU är nära kortväxtgränsen - vad är då JAG? Straxt under kortväxtgränsen eller vad??!!!