sexuell typ,

Som ni vet hatar jag ju att bli placerad i fack,och jag ogillar den där egenskapen som människor så perverst håller fast vid som innebär att klassificera människor, dela upp, sortera och "hålla koll". Varför är detta nödvändigt?

Har jag som definerar mig själv som tjej (första facket!) legat med en massa killar (ännu ett fack) så är jag på ett visst sätt (tredje och fjärde facket), för då kan jag antingen vara hetero eller så är jag en hora. Men har jag legat med några tjejer också, ja då måste jag ju byta fack (femte facket), eller kan jag inte bara bestämma mig för det ena eller andra facket? Är jag bi eller är jag hetero eller är jag kanske homo? (sjätte facket)


Jag tror jag i fortsättningen bara ska svara sexuell på vad jag föredrar, eller vilka jag väljer att ligga med och bli kär i. För ja, vi lever i ett konstigt samhälle där dessa egenskaper tydligen har någon form av betydelser för andra individer, samhället, lagstiftning och annat. Konstigt men dock sant.


Och jag kan inte komma på en bättre förklaring än just sexuell. Jag är en människa som tycker om att vara sexuell och göra sexuella saker med andra människor. Typ så.
3 kommentarer
Anonym

Hur många tjejer har du haft sex med?

caro

Vad räknar du som sex?

caro

Och vad definerar du som tjejer? Och är du säker på att de personer du definerar som tjejer, definerar sig själv som tjejer?



(nej, för den kan en aldrig ta för givet. En kan aldrig köna någon utan att veta.)



Glad Midsommar!