snärtiga tips från modebloggen!

Är det något jag verkligen älskar att hata är det alla dessa snitsiga tips som "modevetare" bara älskar att berätta om för oss vanliga dödliga som "har du päronrumpa så ska du bära dessa jeans", "lura ögat med randigt", "hakkitakki mönster för tjockisar", nej men inte vet jag vad det brukar stå?! Men det är så löjligt!

En är väl fullt kapabel till att veta vad en passar i eller inte? Jag själv skulle tex inte gå i bara leggins och tröja för jag tycker inte att leggins räknas som ett tillräcklig plagg som underdel. Eller magtröja, fast det tycker jag inte att någon passar i.

Enligt dessa artiklar skulle jag i princip enbart bära bootcutjeans, vadlånga kjolar och parkas. Eller helst en potatissäck. Fast vem kan bry sig om sånt? Så även fast jag tillhör de korta så älskar jag långklänningar, och jävlar vad jag är snygg i denna!


Så, nu ska jag bara hitta ett fint läppglans och glida i leopardskorna, sen är jag redo för fest!
0 kommentarer