stockholms anda,

Det är så skönt för att så fort jag lämnar Stockholm lämnar jag allt och bara går in i det där lugnet. Jag hakar på Robin eller Annas dialekt och försöker att inte jogga fram. Under hela vistelsen kikade jag inte i kalendern en enda gång, och tänkte att jag inte kan ha så mycket planerat för veckan?

Mån;
ledig
hänga med anna och planera <3
maila och planera inför Arvikafestivalen med COL
Kulmåndag med finaste Ellen!

Tis;
jobb
Leopard fyller 10 år
boulekväll tillsammans med Pocketförlaget

Ons;
Frukostmingel med Isabella hos Piratförlaget
hänga med Adam!!<3
en studentmottagning

Tors;
jobb
fixa hemmet

Fre;
jobb
Rodrigo tar examen --> middag ute med La familia!

Lör;
jobb
fikakalas för Rodrigo med släkten

Sön;
jobb
första natten med Anna? <3


Utöver detta så ska jag hinna med att träffa Pappa, träffa tjejerna?<3 fixa hemmet så att det inte liknar ett hangar och förberedda inför mina utbildningar. För nästa vecka åker jag till Karlstad vid två tillfällen för att hålla två utbildningar a 9h vardera!! Om jag är peppad?!
0 kommentarer