tända tillbaka?!

När jag var mindre brukade jag alltid bli kär tillbaka i den som var kär i mig, hände det er också? Nu hände ju inte det överhängande många gånger då jag hellre lekte med pojkarna än med flickorna och det inte var sådär dömånga som blev kära i mig. Men det hände två gånger, att jag liksom blev blixtkär i någon enbart för att jag visste att han var kär i mig.


Funkar det så även i vuxen ålder?


Och hur fungerar det med attraktion? Kan en liksom tända tillbaka på någon som en vet tänder på en själv? Jag har nog ganska lätt för att tända på olika människor, för det finns så många olika saker som jag tänder på och på så många olika sätt. Men det där med att tända tillbaka, jag vet inte? Jag kan uppleva det som ganska konstigt om jag misstänker att någon tänder på mig, och jag liksom känner direkt att det aldrig kommer att uppstå något...
0 kommentarer