tillbaka till skolbänken?

Åh, jag blir så himla inspirerad av Leigh! Hon pluggar socionom och sen är nästa steg Sexologiprogrammet i Malmö. Och jag vill verkligen också läsa det, men vet inte när jag ska orka med de tre åren som krävs innan...
- men istället finns det någon annan kurs som år att läsa nere i Malmö som är på antingen 15 eller 30 poäng. Ska kolla upp när jag är hemma från Peace and Love vad det är för kurs och om jag kanske kan läsa den till hösten?

Dessutom berättade Leigh om en skola i San Francisco, eller det är en hel instution med inriktning sexologi! Hur häftigt vore det inte att gå där? Visserligen kostade det 7000 dollar/terminen, och den kursen är på tre terminer... Men hur häftigt och bra vore det inte? Ska kolla upp vilka förkunskaper som krävs, för dit kan jag verkligen tänka mig att söka!


Åh, nu har jag det där suget igen! Suget efter mer kunskap. Jag vill lära mig massa nytt, proppa hjärnan full med kunskap och fylla på med mer information. Vad kan nästa steg bli?
0 kommentarer