tisdag,

Så jävla fin dag! Förutom att det är så svettigt på jobbet, nu är det så varmt i butiken att det knappt går att ha trekvartsärmat på sig. Så om ni ser någon med väldigt lite kläder på sig, med famnen full av böcker och som samtidigt dansar till Robyn/Håkan/Kate Bush/Säkert! eller något annat bra, så är det nog jag.

- Fina Leigh kom förbi och vi hann med en glass i värmen och massa snack. Så fint och kul. Jisses vad jag får mycket inspiration från dig, och om jag är taggad på San Francisco!

- Min och Fredriks våffeldejt slutade med hämtpizza på en filt ute på gården i solskenet och sen satt vi på balkongen, snackade bort flera timmar, kollade youtubeklipp och åt glass med varma hallon. Så jävla fin kväll!

- Nu ska jag ignorera min hals och börja packa. För imorrn sticker jag till Peace and Love!
0 kommentarer