trevlig eftermiddag/ klänning till midsommar,

Direkt efter jobbet promenerade jag till Jenni och Lind & Co, kikade igenom deras nyheter och fick med mig lite godbitar hem. Det går inte att gå omkring på deras kontor och gå hem tomhänt, helt fantastiskt!
- sen åt vi en god lunch på något franskt ställe, men det tog över en timme att få in maten. Dom blev utan dricks...
Sen pratade vi kärlek, våren, hennes kommande bröllop, sommar, göteborg och böcker. Så fint!


Därefter tillbringade jag timmar, timmar!!, med att leta efter en klänning till midsommar. Fullkomligt dödsdömt projekt. Jag vill ha en ljus klänning som sitter bra, ser fin ut och som framställer mig som en sexig oskuld, typ. Dödsdömt. Antingen ser jag ut som en marängtårta, eller så syns färgen på mina undies igenom eller så blir jag en nybakad student.
- det slutade med att jag köpte en en persikafärgad tröja och en skjorta i färgen "toast". Och ja, jag köpte skjortan till 93% enbart på namnet.


Resten av kvällen ska ägnas åt Kepler, hemmaspa och telefonen.
0 kommentarer