alla dom där egenskaperna,

Ni vet alla dom där grejerna som en själv gör per automatik, och som ser ut som helt vanligt ur ens egna ögon. Hur fan ska det bakas samman med det lilla hon sett av mig live, och hur jag egentligen kan vara?


Ta bara en av mina favvogrejer - äta choklad i duschen! (don´t knock until you try it!) hur jävla många gör det på en skala? Guud, jag kan få pinsamhets-sug i magen när jag tänker på allt konstigt och dumt jag kan få för mig att göra. Vad kommer hon tänka och tycka om mig?

Gull, du får stå ut med alla mina knäppa sidor också! Som att jag hatar julen mest av allt men älskar julkalendern, kan äta mat direkt ur kastrullen eller kan skratta mig gråtfärdig åt gamla minnen som du inte ens varit med på! Eller älskar att spela cluedo och blir så exalterad varje gång vi plockar fram spelet att jag förlorar i min ivrighet, eller att jag kan bli galen av raseri när jag blåa politiker på tv, eller att jag skrattar högt när jag läser böcker. Eller att jag är värdelös på teknik och tafat när det gäller det mesta praktiska. Eller att jag utan problem kan gå vilse på en och samma gata, i min egen stad.

Tyck om alla mina dumma, knäppa, sjuka, puckade och ologiska sidor också.

0 kommentarer