boken innehåller sex

Vem blir inte sugen på att läsa en bok som det står så om? Jag slukar allt som har den benämningen och blir både förbannad och förvånad över hur lite/vad som helst som kan klassificeras som sex.

Jag har gått på det två gånger på raken nu, och det är fan löjligt när det skriver så, och så innehåller det kanske en sexscen på 350 sidor?! De kan lika gärna skriva ut "boken innehåller andning" och så suckar huvudkaraktären en gång...


"Slutet på Mr Y" skulle minsann innehålla otroligt mycket sex, jag kom över 250 sidor och hon hade blivit tagen på ett skrivbord en gång och haft sex på ett hotell med bundna armar en gång. - och då gav jag upp!

"Fallet Thurneman" skulle också innehålla otroligt mycket sex, vilket visade sig innebära att huvudkaraktären klassades som homosexuell för att han brukade gå hem till en vän och de runkade av varann...


Den dagen jag släpper en bok ska jag se till att de klistrar fast en stor klisterlapp tvärs över boken med texten "Varning! Innehåller riktigt mycket sex, på riktigt! Obs ej inte bara en fjuttig sexscen!"
0 kommentarer