bröllop

Jag och Jennie pratade om bröllop igår, och vi kom fram till att den största biten för min del (förutom att hitta någon att gifta sig med) var att lyckas övertyga min kära mor och far om att de måste tillbringa tid tillsammans i en och samma lokal mer än ett halvt dygn tillsammans! Haha, blir nog bäst för alla om det blir ett utomhusbröllop...

Så nu undrar jag om det inte är någon därute som har planer på att gifta sig? Jag vill gå på bröllop! Jag vill klä upp mig, gråta till tal, se när de skär brudtårtan, se någon i en riktig marängklänning och se utbytet av ringar. Åh, det ilar till i hela mig av kärlek när jag tänker på hur fint det är!!

ps. mina krav? Jag vill ha många tal (me tanke på min släkt och mina vänner som alla gillar och prata så har jag tagit detta för givet!) och jag vill skära tårtan med sabel och sen mata den jag gifter mig med! (det där med att finnna en sabel kan också vara lite svårt, men sånt löser sig...)
0 kommentarer