dagens mest udda

Vaknar och ser att jag har ett missat samtal från okänt, tror att det är mr Phuckface och ringer surt upp röstbrevlådan och möts av detta, sägandes med en väldigt hurtig röst:

"Hej Hej! Jag heter XX och ringer från företaget blaha, år 2006 ansökte du om att få vara med en undersökning för att testa mineralvatten, men du kom inte med då. Jag ringer dig nu för att höra om du vill vara med i en undersökning gällande smartphones?! bla bla bla bla"


Hur stört är det inte på en skala att dom har kvar mitt nr? Och jag tror tom jag minns den där annonsen, läste den på tuben och kände att jag blev törstig och sökte. Vilket fall som helst så vet jag inte ens vad smartphones är...

C - Asså jag fattar ju inte ens vad en smartphone är älskling?
M - Jomen det är bla bla bla bla bla...
C - Med andra ord allt som jag inte fattar?
M - Ja, precis så skulle man faktiskt kunna beskriva det!
0 kommentarer