dom där orden,

Jag har alltid varit fascinerad över ord och hur mycket ett ord kan påverka en människa. Ett sms som kan få en att av skrika av lycka, gorma av ilska, bilda fjärilar i magen eller sticker till i hela kroppen. Och alla känslor som skapas bara av att uttala vissa meningar. När orden blir så pass känsloladdade då de faktikt betyder något.

- igår hade vi precis lagt på och vi skickade våra hejdå sms då jag kände att jag verkligen ville säga det högt istället för att skriva ner det. Så jag ignorerade att klockan var alldeles för mycket och ringde upp igen bara för att få säga det live, och känslan som spred sig i kroppen när orden var sagda är helt fantastisk <3


ps. och nej, de var inte de tre orden. Men syster, jag kan säga såhär, det hade nog blivit en och annan natt där vi grät i varandras armar om vi bodde nära varandra, hahahah!
2 kommentarer
Sophia

Hahahahaha!!!!

caro

Hahaah och jag lovar att när hon väl är här, och om vi skulle råka gråta i varandras armar, så kommer jag in i minsta detalj att beskriva det här för allmän beskådan!! :D