don´t try this at home,

och jag kom på mig själv att verkligen hata mig själv när jag kletat dit första remsan rätt över venusberget. Men för alla er som vaxat så vet ni, och för er som inte har vaxat ska jag lära er en sak - har du väl kletat dit remsan, så måste den bort. Och då är det lite pest eller kolera om du väljer att rycka bort den hårstrå för hårstrå eller blunda, andas femton andetag och rycka bort med hela din kraft.
- jag valde alternativ två, och hatade mig själv snäppet värre.


Dock ser jag många fördelar med att vaxa, smärtan sitter i löjligt kort i jämförelse med hur länga håret är borta. Men det där med att göra det hemma är ren och skär tortyr. Boka på närmaste salong och du har iaf en annan person att bli arg på än dig själv...


ps. om du mot förmodan ska göra det hemma, se till att skaffa rätt grejer och använd in de där vaxremsorna som är anpassade för ben och armhålor på andra ställen än på venusberget - de ska inte komma i kontakt med slemhinnor i fittan!
0 kommentarer