en natt, för två år sen.

Jag sprang in i mitt ex imorrse under frukostbuffén, vi skulle båda ta vatten samtidigt. Han gick till andra sidan lokalen och jag stod mest kvar och stirrade. Och igår åt vi middag på samma ställe nere i byn, och jag kan inte låta bli att undra om hans förlovade flickvän vet vem jag är. Och vad skulle han säga? "eh den där bruden har jag legat med en gång och hon har ätit middag hos mig två gånger och sen vare inte mer med det..."


Och vad skulle jag kunna säga? Jag har tänkt ut lite bra fraser jag skulle kunna haspla ur mig, men jag roar mig mest med att titta på honom då jag inte riktigt fattat om han lyckats placera mig ännu.

Lämpliga fraser:

- din mamma lagade väldigt goda pannkakor
- hur gåre med bandet?
- sexet med dig var så tråkigt att klockorna stannar
- eeh vi kommer nog inte dansa den där bröllopsdansen du visade på youtube...
- fina tatueringar!


Någon som har några mer förslag?
0 kommentarer