fantastiskt.

Vilken kväll! Inleddes hemma hos mig med lika mycket dricka som tjöt, Natti fick prata med M och konstaterade glatt efteråt att det faktiskt gick att höra vad min älskade flickvän hade att säga. Så det känns bra!
   Vidare in mot stan och Klustret där Stockholms största tjejfest ägde rum. Dans framåt småtimmarna, skratt, prat och massa mingel, och en såndär fin kväll då allting avslutas med en varmkorv.

Och jag minns hur jag pratade med två pojkar i bara strumplästen på Hornsgatan, deras små fina ögon höll på att trilla ut när jag först sa att jag hade egen lägenhet och sen att jag hade flickvän. En av dom bodde på samma gata som jag, så vi skulle se till att hänga någon dag. Kan nog bli spännande.
- och jag minns att han i korvmojen måste ha drivit med mig, för han slängde i både ost, beasås och en jäkla massa annat i min rulle. Men gott var det.


ps. och ja, jag tyckte faktiskt det var kul att det gick som i fackeltåg från festen till närmaste korvmoj. Men jag måste även säga att så jävla mycket bättre, mysigare och godare med en i bröd än i en själv.
0 kommentarer