indestructible.

Kommer ni ihåg för några månader när jag skrev att jag längtade av hela mitt hjärta tills jag skulle få uppleva detta. Att jag ville ha kärlek, någon som mitt hjärta dunkade för och någon som hade ett bultande hjärta för mig. Någon som jag kunde få mig att känna, att fan vad den här låten bara är för den personen.

Nu gör jag det, för henne <3



And I never was smart with love
I let the bad ones in and the good ones go
But I'm gonna love you like I've never been hurt before
I'm gonna love you like I'm indestructible
Your love is ultra magnetic and
it's taking over
This is hardcore
And I'm indestructible

4 kommentarer
NEO

Intressant blogg, hoppas du gillar min Youtube om Secondlife =)

william

fin text:D

Anonym

Heeej! :) Fin blogg!

Allt bra denna söndag? :)

/ Natalie

Anonym

Sugen på den nyaste iPhone, en iPad eller ett Playstation 3? På Supergratis.se kan du få dessa prylar HELT gratis, inget krångel, frakt eller lurendrejeri!

Läs mer och bli medlem här: http://www.supergratis.se/?r=77871