jag ska bara...

Jag håller på att försöka till att packa. Men det går sådär när älsklingen existerar i en annan stad, jag känner mig mjuk i huvudet och min värsta egenskap blir löjligt framstående nu -
   Jag är expert på att lägga saker på "superbra ställen!!!" och sen glömma bort det efter fem min. Allt från pengar, böcker, viktiga papper, räkningar, kläder - allt bara försvinner från dessa superbra ställen tills jag 6mån senare hittar det igen...

Vilka böcker är iaf bestämt. Jag och chefen har gjort noga uträkning på antal sidor, variation och vikt och det blir totalt 11 st. + material från skolinformatörsutbildningen och samordnarutbildningen och två erotiska böcker jag lektör-läser.

Utöver det - pass, pengar, p-piller och bikini typ?

2 kommentarer
Sophia

Liiiiite mkt böcker hurru!!!!

caro

nej nej! du kan vara lugn! jag och S har gjort noga uträkningar!! Dessutom så får ju du vara med och dela på kakan :D