kan nagon dumpa honom?

Nu har han ringt mig 6 gr sen jag kom hit, tre ganger nu pa morgonen och vid halv fem svensk tid spelade han in ett meddelande. Min tanke ar att han varit ute och supit, sitter i en bil pa vag hem till mig for att overraska och sen blir forbannad nar jag inte svarar...

Snacka om overraskningar nar jag dels ar pa andra sidan jorden, dels inte vill traffa honom, dels ar overdrivet kar i nagon annan, dels skaffat flickvan!!


Sa jag undrar om nagon kan tanka sig att ta reda pa hans nummer, och skicka ivag ett sms dar det star att han ar dumpad och sen halsa fran mig? Jag har ju fortfarande inte hans nummer, och jag har absolut inget intresse i att traffa honom igen. Han heter Johan och jobbar som forsaljningschef pa ett av Sveriges storsta bolag som bla ar ansvarig for GB, Via, Pepsodent, Ajax och inte fan vet jag.


Den som hittar hans nummer och dumpar honom at mig bjuder jag pa middag nar jag ar hemma igen!
0 kommentarer