kärlek via nätet

Vad gjorde folk innan internet uppfanns? Skickade brev? Röksignaler? Ringde långdistanssamtal för flera hundra?

Tacka vet jag internet och fb, kan vara en av de bättre uppfinningarna. Har ägnat senaste timmen åt att chatta med älsklingen och messbombat så att hon ska ha massa saker att läsa under tiden jag sover. Smart idé enligt mig då jag ligger 6h före henne och sover när hon är vaken och tvärtom, men känner jag henne rätt så sitter hon och läser allt nu istället för att spara till senare.



Och jag tänker lite såhär, hade någon sagt till mig för tre veckor sen att "Caro, om en vecka kommer du trilla dit som fan, och som aldrig förr. Du kommer träffa någon som gör dig lyckligare än någonsin!!", så hade jag skakat på mitt lilla huvud åt det. Och nu kan jag gråta över att det är så jävla sant <3


ps. och det är värt att jag fått minst 30 myggbett under vår chattid, fan vad du gör mig lycklig!
0 kommentarer